Алматы қаласы Білім басқармасының
«№68 мектеп-гимназия»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7(727) 2657965
Есепші бөлімі:
+7(727) 2420025
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » педагог конкурсы
15
тамыз
2023

педагог конкурсы


 Алматы қаласы Білім басқармасы КММ «№68 мектеп-гимназиясы» орыстілді мектепте білім беретін 
бастауш сынып, математика, информатика, қазақ тілі мен әдебиеті, орыс тілі мен әдебиеті, тарих, география, химия технология мұғалімдеріне конкурс жариялайды 
1Білім беру ұйымының атауы Алматы қаласы Білім басқармасы КММ «№68 мектеп-гимназиясы»
Орналасқа жері, пошта мекенжайыАлматы қаласы, Орбита ықшам ауданы 2-үй  25
Байланыс телефондары265-79-65, 265-79-44
Электронды пошта мекенжайыSchule_68almaty@mail.ru
2Бос немесе уақытша бос жұмыс орнының атауы, жүктеме Аға тәлімгер -1 мөлшерлеме.
5 математика мұғалімі –бір мөлшерлемеден.
1 информатика мұғалімі – бір мөлшерлеме.
2 қазақ тілі мұғалімі –бір мөлшерлемеден.
Көркем еңбек мұғалімі (ұлдар үшін) -1 мөлшерлеме.
Орыс тілі мұғалімі -1 мөлшерлеме.
2 тарих мұғалімі – 1 мөлшерлемеден.
География мұғалімі- 1 мөлшерлеме.
Химия мұғалімі- 1 мөлшерлеме.
Бастауш сынып мұғалімі - 1 мөлшерлеме.
Басты қызметтік міндеттер-Аға тәлімгердің қызметтік міндеттері
 «Жас қыран», «Жас ұлан» бірлестіктері мен балалар қоғамдық ұйымдардың дамуына үлес қосады;
Білім алушылардың  өз бірлестіктерінің, ұйымдарының қызметін жоспарлауға көмектеседі, олардың қызметінің мазмұны мен формаларын жаңартуға ықпал етеді.
Балалар мен жасөспірімдердің жас ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып жұмыс жүргізеді.
Ұжымдық шығармашылық әрекетті ұйымдастырады.
Балалар мен жасөспірімдердің жұмыс істеп тұрған ұйымдар мен бірлестіктер туралы кең ақпарат алуына жағдай жасайды.
Білім алушылардың азаматтық-адамгершілік позициясын көрсетуге, өз мүдделері мен қажеттіліктерін жүзеге асыруға мүмкіндік беретін қолайлы жағдайлар жасайды.
Тәрбиені ұйымдастыруда бұқаралық-мәдени, патриоттық жұмыстарды жүргізеді, сынып жетекшілеріне тәрбие жұмысын, балалардың тәрбиелік бос уақытын ұйымдастыруда көмек көрсетеді.
Оқушылардың денсаулығы мен қауіпсіздігіне қамқорлық жасайды. Демалыс кездері олардың демалысын ұйымдастырады.
-Барлық пәндер  бойынша мұғалімдердің  функционалдық міндеттері:
 білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес оқытылатын пәннің ерекшеліктерін ескере отырып, білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеуді қамтамасыз етеді;
тәрбиеленуші мен оқушы тұлғасының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оның әлеуметтенуіне ықпал етеді, жеке қабілеттердің, білім алушының ашылуына және дамуына ықпал етеді;
      оқушыны ұстазға деген құрметпен қарауға тәрбиелейді, мұғалімге сыпайы түрде аты-жөні мен әкесінің атын айтып немесе «мұғалім/учитель» деп тікелей үндеу арқылы қарым-қатынастың іскерлік стилін және сөйлеу этикетін сақтауға үйретеді;
 
 
оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді формаларын, әдістері мен құралдарын пайдаланады;
      пәндер бойынша қысқа мерзімді және орта мерзімді (күнтізбелік-тақырыптық) жоспарларды, бөлім бойынша жиынтық бағалауға және тоқсанға жиынтық бағалауға арналған тапсырмаларды құрастырады;
      бөлім бойынша жиынтық бағалау және ескертулермен тоқсан бойынша жиынтық бағалау нәтижелері бойынша талдау жүргізеді;
      журнал толтырады (қағаз немесе электронды);
білім алушылардың және тәрбиеленушілердің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында көзделген деңгейден төмен емес тұлғалық, жүйелік-әрекеттік, пәндік нәтижелерге қол жеткізуін қамтамасыз етеді;
      оқу жоспарларын, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларға арналған бағдарламаларды әзірлеуге және енгізуге қатысады, олардың оқу жоспары мен оқу процесінің кестесіне сәйкес толық көлемде орындалуын қамтамасыз етеді;
оқушылар, тәрбиеленушілердің жеке қабілеттерін, қызығушылықтары мен бейімділіктерін зерттейді;
      инклюзивті білім беруге жағдай жасайды;
      ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушының жеке қажеттіліктерін ескере отырып оқу бағдарламаларын бейімдейді;
арнаулы білім беру ұйымдарында оқытылатын пәннің ерекшеліктерін ескере отырып, дамудағы ауытқуларды барынша жоюға бағытталған білім алушыларды, оқушыларды оқыту және тәрбиелеу бойынша жұмыстарды жүргізеді;
      интерактивті оқу материалдарын және цифрлық білім беру ресурстарын пайдалана отырып, қашықтан сабақтар ұйымдастырады;
      әдістемелік бірлестіктердің, мұғалімдер бірлестіктерінің, әдістемелік, педагогикалық кеңестердің, желілік қоғамдастықтардың отырыстарына қатысады;
ата-аналарға арналған педагогикалық кеңестерге қатысады;
      ата-аналарға кеңес береді;
      кәсіби құзыреттілігін арттырады;
      қауіпсіздік техникасы мен еңбекті қорғау, өрттен қорғау ережелерін сақтайды;
      оқу-тәрбие процесінде оқушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етеді;
      ата-аналармен немесе оларды алмастыратын адамдармен ынтымақтасады;
      білім беру саласындағы уәкілетті орган бекітетін құжаттар тізбесін толтырады;
      білім алушылар мен оқушылар арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, академиялық адалдық принциптерін қалыптастырады.
      65.Білуі керек:
Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының «Білім туралы», «Педагог мәртебесі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы», «Қазақстан Республикасындағы Тіл туралы Заңы», «Әлеуметтік «Мүмкіндігі шектеулі балаларды медициналық-педагогикалық және коррекциялық қолдау», Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын басқа да нормативтік құқықтық актілер;
      оқу пәнінің мазмұны, оқу үрдісі, оқыту және бағалау әдістері;
      педагогика және психологияны;
пәнді оқыту әдістемесін, оқу-тәрбие жұмысын, оқу құралдары және олардың дидактикалық мүмкіндіктерін;
     педагогикалық этика нормаларын;
    оқу кабинеттері мен қосалқы бөлмелердің жабдықталуына қойылатын талаптарды;
      құқық негіздерін және еңбекті ғылыми ұйымдастыруды, экономиканы;
      еңбек заңнамасының негіздерін, қауіпсіздік техникасын және еңбекті қорғау ережелерін, өрттен қорғау, санитарлық ережелер мен нормаларын.
      
Еңбек төлемінің мөлшері және жағдайы • еңбек өтіліне және біліктілік санатына сәйкес төленеді;
• орта арнаулы білім (min): 164510 теңгеден (есептік);
• жоғары білім (min): 203160 теңгеден (есептеу).
3Үміткерге қойылатын біліктілік талаптары, бекітілген
Мұғалімдердің типтік біліктілік сипаттамалары
• жұмыс тәжірибесіне талаптарды ұсынбай, тиісті бейіндегі жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе өзге де кәсіптік білім немесе жұмыс тәжірибесіне талаптарды ұсынбай тиісті бейіндегі техникалық және кәсіптік педагогикалық білім;
• және (немесе) біліктілігінің ең жоғары деңгейі болған жағдайда, шебер-мұғалім үшін педагогикалық жұмыс өтілі 5 жылды құрайды;
• және (немесе) жоғары және орташа біліктілік, педагогикалық жұмыс өтілі болған жағдайда: педагог-модератор үшін – кемінде 2 жыл, сарапшы мұғалімге – кемінде 3 жыл, оқытушы-зерттеушіге – кемінде 4 жыл.
4Құжаттарды қабылдау мерзімі және конкурс өтетін мерзім Құжаттарды қабылдау   24.08.2023 ж. 18.00 ге дейін 
5Қажетті құжаттар тізімі1. осы Қағидаларға 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша конкурсқа қатысуға өтінім;
2. жеке басын куәландыратын құжат немесе цифрлық құжаттама қызметінің электрондық құжаты (сәйкестендіру үшін);
3. кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке парағы (нақты тұрғылықты жерінің мекенжайы мен байланыс телефондары – бар болса);
4. Педагог қызметкерлердің үлгілік біліктілік сипаттамаларында бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;
5. еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);
6. «Денсаулық сақтау саласындағы бухгалтерлік құжаттама нысандарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2020 жылғы 30 қазандағы ҚР ДСМ-175/2020 міндеттері бұйрықпен бекітілген нысан бойынша денсаулығы туралы анықтама.  
2. жүйке-психиатриялық ұйымнан анықтама;
3. наркологиялық ұйымнан анықтама;
4. Ұлттық біліктілік тестілеуінің сертификаты (бұдан әрі – ҰКТ) немесе педагог-модератор, педагог-сарапшы, педагог-зерттеуші, мұғалім-мастер біліктілік санатының сертификаты (бар болса);
10. ағылшын тілі мұғалімі лауазымына үміткерлер үшін пән бойынша шекті деңгейі 90%-дан кем емес аттестаттау нәтижелері туралы сертификат немесе модератор-мұғалім немесе сарапшы мұғалім, ғылыми-педагог біліктілік санатының сертификаты; немесе мастер мұғалімі (бар болса) немесе CELTA (Certificate in English Language Teaching to Adults. Cambridge) PASS A; DELTA (Ағылшын тілін ересектерге оқыту бойынша диплом) өту және одан жоғары немесе Ayelts (IELTS) – 6,5 балл; немесе toyfl (TOEFL) (іnternet Based Test (іBT)) - 60 - 65 балл;
11. Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарында педагогикалық қызметті арнайы пәндер бойынша оқытушы және өндірістік оқыту шебері ретінде бастаған, тиісті мамандық немесе бейіні бойынша екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар педагогтар сертификаттаудан босатылады. 
     12. 11-қосымшаға сәйкес нысан бойынша бос немесе уақытша бос педагог лауазымына орналасуға үміткердің толтырылған бағалау парағы.
     13) тәжірибесі жоқ үміткерге арналған ұзақтығы 15 минуттан кем емес, ең аз рұқсаты 720 x 480 бейне көрсетілімі.
6Уақытша бос жұмыс орнының мерзімі 
__________________________________________________________________
 лауазым, ұйым атауы, мекенжай (облыс, район, қала\ауыл)
 Өзім туралы келесі мәліметтерді хабарлаймын:

 Бірінші басшылардың және 
мемлекеттік білім беру мекемелері 
педагогтерін лауазымға тағайындау, 
лауазымнан босату ережесіне
10-қосымша


Форма

____________________________
 государственный орган,
 объявивший конкурс
      __________________________________________________________________
 Кандидаттың аты-жөні (болған жағдайда), ЖСН
 __________________________________________________________________
 (лауазымы, жұмыс орны)
 __________________________________________________________________
 __________________________________________________________________
 Негізгі тұратын жері, тіркелген мекенжайы, байланыс телефон 
Өтініш
      Мені бос/уақытша бос жұмыс орнының конкурсына жіберуіңізді сұраймын (керектіні белгілеу)
 __________________________________________________________________
 лауазым, ұйым атауы, мекенжай (облыс, район, қала\ауыл)
 қазіргі уақытта жұмыс жасаймын.
Білімі: жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі
Оқу орны атауыОқыған жылдарДиплом бойынша иеленген мамандық



      Біліктілік категориясының болуы (иеленген мерзім (бекітулер)):
 __________________________________________________________________
 Педагогикалық жұмыс өтілі: ________________________________________
 Келесі жұмыс нәтижелерін иелендім: _________________________________
 Марапаттар, атақтар, дәрежелер, ғылыми дәреже, ғылыми атақ, сондай-ақ қосымша мәліметтер (болған жағдайда) __________________________________________________________________
_____________________________________________
 (қолы) (Т.А.Ә. (болған жағдайда)

                                                       Бірінші басшылардың және
                                              мемлекеттік білім беру мекемелері
                                               педагогтерін лауазымға тағайындау,
                                                   лауазымнан босату ережесіне
                                                                 11-қосымша

Нысан
Бос немесе уақытша бос лауазымға кандидатты бағалау парағы
 __________________________________________________________________
 (тегі, аты, әкемінің аты (болған жағдайда))
КөрсеткіштерКуәландыратын құжатҰпай сандары
 ( 1-ден 20-ға дейін)
1.Білім деңгейіБілімі туралы диплом көшірмесі және диплом қосымшасы Техникалық және кәсіби = 1 ұпай
Жоғары күндізгі бөлім = 2 ұпай
Үздік дипломмен жоғары күндізгі бөлім = 3 ұпай
Магистратура = 5 ұпай
Жоғары сырттай/ қашықтан оқу = минус 2 ұпай
2.Ғылыми/академиялық дәреже Білімі туралы диплом көшірмесі және диплом қосымшасыPHD-доктор = 10 ұпай
 Ғылым докторы = 10 ұпай
Ғылым кандидаты= 10 ұпай
3.Еңбек өтілі жоқ кандидаттардың сертификациядан өту нәтижелері Сертификат"Педагог"біліктілік категориясы 5 ұпай
4.Біліктілік категориясы куәлік, өзге құжат2 категория = 1 ұпай
 1 категория = 2 ұпай
 Жоғары категория = 3 ұпай
 Педагог-модератор = 3 ұпай
 Педагог-эксперт = 5 ұпай
 Педагог-зерттеуші = 7 ұпай
 Педагог-шебер = 10 ұпай
5.Әкімшілік және әдістемелік қызметтердегі тәжірибесі Еңбек кітапшасы/ еңбек кітапшасын алмастыратын құжат Әдіскер (2 жылдан кем емес еңбек өтілі) = 1 ұпай 
директора орынбасары
 (2 жылдан кем емес еңбек өтілі) = 3 ұпай 
директор (2 жылдан кем емес еңбек өтілі) = 5 ұпай
6.Алғаш рет жұмысқа орналасатын педагогтер үшін Білім туралы дипломның қосымшасыПедагогикалық/кәсіби практика нәтижелері
"өте жақсы" = 1 ұпай
 "жақсы" = 0,5 ұпай
7.Алдыңғы жұмыс орнынан немесе оқу орнынан ұсыныс хат (педагог қызметінде) Ұсыныс хат  (конкурсты өз бетінше жариялаған білім беру ұйымы соңғы жұмыс/оқу орны бойынша ұйымға/оқу мекемесіне өтініш жасайды)Жағымды ұысыныс хаттың болуы = 3 ұпай
 Жағымсыз ұысыныс хаттың болуы = 3 ұпай алынады
8.Кәсіби жетістіктер көрсеткіші - олимпиадалар мен жарыстар жеңімпаздарының дипломдары, сертификаттары, білім алушылардың  ғылыми жобалары;
- олимпиадалар мен мұғалімдер байқауларының жеңімпаздарының дипломдары, сертификаттары;
- мемлекеттік марапаттар
олимпиадалар мен жарыстардың жеңімпаздары = 0,5 ұпай
ғылыми жобалар = 1 ұпай
олимпиадалар мен жарыстардың жеңімпаздары = 3 ұпай
«Үздік педагог» байқауының қатысушысы = 1 ұпай
«Үздік педагог» байқауының жеңімпазы = 5 ұпай
медаль иегері
"Қазақстан еңбек сіңірген ұстазы" = 10 ұпай
9.Әдістемелік қызмет-авторлық жұмыстар және жарияланымдар  ҚР БҒМ тізіміне енгізілген оқулықтардың және 
(немесе) ОӘК авторы немесе бірлескен 
авторы = 5 балл
РУМС тізіміне енген оқулықтардың және (немесе) ОӘК авторы
немесе бірлескен авторы = 2 ұпай
зерттеулер туралы жарияланымның болуы
КОКСОН тізіміне енгізілген ғылыми-зерттеу 
мақалаларының болуы,
Scopus = 3 ұпай
10.Қоғамдық-педагогтік қызмет Әлеуметтік-педагогикалық қызметті растайтын құжаттәлімгер = 0,5 ұпай
МО жетекшілігі = 2 ұпай
2 тілде оқыту, орыс/қазақ = 2 балл
шетел/орыс, шетел/қазақ) = 3 балл,
3 тілде оқыту
(қазақ, орыс, шетел) = 5 ұпай
11.Курстық дайындық - пән бойынша дайындық туралы сертификаттар;
- цифрлық сауаттылық сертификаты
ҚАЗТЕСТ,
IELTS;
TOEFL;
DELF;
Goethe Zertifikat, обучение по программам "Основы программирования в Python", "Обучение работе с Microsoft"Learning
Coursera
Халықаралық курстар:
TEFL Cambridge
 "CELTA
 (Certificate in Teaching English to Speakers of Other Languages)"
 CELT-P (Certificate in English Language Teaching – Primary)
 DELTA (Diploma in Teaching English to Speakers of Other Languages)
 CELT-S (Certificate in English Language Teaching – Secondary)
 "TKT
 Teaching Knowledge Test"
 Certificate in EMI Skills (English as a of Instruction)
 Teacher of English to Speakers of Other Languages (TESOL)
 "TESOL"
 Certificate in teaching English for young learners
 International House Certificate in Teaching English as a Foreign Language (IHC)
 IHCYLT - International House Certificate In Teaching Young Learners and Teenagers
 Becoming a Better Teacher: Exploring Professional Development
 Assessment for Learning: Formative Assessment in Science and Maths Teaching
 Online Teaching for Educators: Development and Delivery
 Educational Management
 Key Ideas in Mentoring Mathematics Teachers
 Курсы на платформе Coursera, Futute learn
 Teaching Mathematics with Technology
 Special Educational Needs
 "Developing expertise in teaching chemistry"
ЦПМ НЗМ, "Өрлеу" курстары= 0,5 балла
 курстар
кәсіби даму бағдарламалары келісілді
 білім беру саласындағы уәкілетті органмен;
біліктілікті арттыру ұйымдарымен жүзеге асырылады
 Министрдің бұйрығына сәйкес тізімге енгізілген
28 қаңтардағы Қазақстан Республикасының білім және ғылым
 2016 ж. No 95 (Мемлекеттік тізілімде тіркелген).
 № 30068 нормативтік құқықтық актілерді тіркеу.
= 0,5 ұпай (әрқайсысы бөлек)
12.Мемлекеттік білім гранты бойынша білім алған жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымының түлегі, «Дипломмен ауылға!», «Серпін» мемлекеттік бағдарламаларының қатысушысы, Жұмыспен қамту орталығы жастар тәжірибесіне жіберілген педагог. Мемлекеттік грант иегері сертификаты, келісімшарт 3 ұпай
Барлығы:

                                                             Бірінші басшылардың және 
                                                       мемлекеттік білім беру мекемелері 
                                                       педагогтерін лауазымға тағайындау, 
                                                           лауазымнан босату ережесіне
                                                                             12-қосымша

Нысан
Көрсетілетін қызметті алушының шектеулі дербес деректерге қол жеткізуге келісімі
      Мен, _______________________________ сәйкес мемлекеттік қызмет
      (Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса))
      көрсету үшін қажетті мемлекеттік білім беру ұйымдарының бірінші басшылары мен педагог қызметкерлерін қызметке тағайындау, қызметтен босату қағидаларына 1-қосымшаның 8-тармағына сәйкес қол жеткізу шектелген дербес деректерге қол жеткізуге келісімімді беремін. "Дербес деректер және оларды қорғау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабы, оған мыналар кіреді:
      1) жеке деректерді үшінші тұлғаға беру;
2) дербес деректерді өңдеу барысында трансшекаралық беру;
      3) жеке деректерді жалпыға қолжетімді көздерге тарату.
      Ұсынылған құжаттардың түпнұсқалығын және мемлекеттік қызметтерді көрсетуге қойылатын біліктілік талаптарына сәйкестігін растау үшін қажетті басқа да ақпаратты қамтитын қолжетімділігі шектеулі жеке деректерге қол жеткізуге келісемін.
      Бұл келісім мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін алғанға дейінгі бүкіл кезең ішінде жарамды.
      _______________________________________________
      (қолы) (Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса))